Marie Berre
Kommunikation & mindset・coach
+45 20626100
Kundeservicetræning
4 af vores naturligt medfødte egenskaber, kan ændre relationsarbejdet markant i kundeservice. Jeg lærer jer, at bruge dem i dialogen med kunderne. Jeg træner både individuelt og i teams.
1
Nærvær
Når du er nærværende er du både fysisk og mentalt tilstede.
Du har altså muligheden for at være fokuseret på den opgave der skal løses.
Opgaven i kundeservice er interesse for andre mennesker og deres behov.
2
Lytning
Med et fokuseret sind kan du LYTTE – ikke bare høre efter.
Lytte efter ord, toneleje, alt det som ikke bliver sagt.
Du kan reagere i nuet, og ikke ud fra antagelser.
Opgaven er at lytte for at forstå – ikke for at svare.
3
Nysgerrighed
Når du virkelig hører hvad der sker i samtalen, kan du bruge din nysgerrighed til at forstå kunden bedre.
Du kan gå på opdagelse i det andet menneske, du taler med.
Slip antagelserne – elsk nysgerrigheden.
4
Hjælpsomhed
Hvordan kan du bedst assistere, guide, tilbyde, sælge til mv.
Ved at hjælpe
Når du er oprigtig interesseret i andre mennesker (dine kunder), kan du slet ikke lade være.
Og med de tre andre egenskaber i gang, kan du slet ikke undgå det.
Menneske til menneske kommunikation
Når vi skaber plads til at falde lidt ud af rollerne, som fx kunde/medarbejder, og taler menneske til menneske, opnår vi meget hurtigere en dialog i øjenhøjde.
Det er ret enkelt, men alligevel lidt svært. Det kræver nemlig, at du for alvor bliver bevist om dine egenskabers kraft.
Spurvevej 10A, Glumsø
CVR 39 98 95 30
Jeg tilbyder
Tekstarbejde
Kundeservicetræning
Ledelsessparring
Seneste indlæg
A Clean Website Gives More Experience
Jul 12 – 2019
Offers Unlimited Design Elements To Get Started
Jul 12 – 2019
© copyright © 2023 | Marie Berre