Kundeservicetræning-gammel

Marie Berre

Kommunikation & mindset・coach

+45 20626100

Kundeservicetræning

4 af vores naturligt medfødte egenskaber, kan ændre relationsarbejdet markant i kundeservice. Jeg lærer jer, at bruge dem i dialogen med kunderne. Jeg træner både individuelt og i teams.

1
Nærvær

Når du er nærværende er du både fysisk og mentalt tilstede.

Du har altså muligheden for at være fokuseret på den opgave der skal løses.

Opgaven i kundeservice er interesse for andre mennesker og deres behov.

2
Lytning

Med et fokuseret sind kan du LYTTE – ikke bare høre efter.

Lytte efter ord, toneleje, alt det som ikke bliver sagt.

Du kan reagere i nuet, og ikke ud fra antagelser.

Opgaven er at lytte for at forstå – ikke for at svare.

3
Nysgerrighed

Når du virkelig hører hvad der sker i samtalen, kan du bruge din nysgerrighed til at forstå kunden bedre.

Du kan gå på opdagelse i det andet menneske, du taler med.

Slip antagelserne – elsk nysgerrigheden.

4
Hjælpsomhed

Hvordan kan du bedst assistere, guide, tilbyde, sælge til mv.

Ved at hjælpe

Når du er oprigtig interesseret i andre mennesker (dine kunder), kan du slet ikke lade være.

Og med de tre andre egenskaber i gang, kan du slet ikke undgå det.

Menneske til menneske kommunikation

Når vi skaber plads til at falde lidt ud af rollerne, som fx kunde/medarbejder, og taler menneske til menneske, opnår vi meget hurtigere en dialog i øjenhøjde.

Det er ret enkelt, men alligevel lidt svært. Det kræver nemlig, at du for alvor bliver bevist om dine egenskabers kraft.

+45 20626100

marie@marieberre.dk

Spurvevej 10A, Glumsø

CVR 39 98 95 30

Jeg tilbyder

Tekstarbejde

Kundeservicetræning

Ledelsessparring

Seneste indlæg

A Clean Website Gives More Experience

Jul 12 – 2019

Offers Unlimited Design Elements To Get Started

Jul 12 – 2019


© copyright © 2023 | Marie Berre