
Marie Berre
Stor kærlighed til den sunde tone.
Fra vision til levende marketing.
Og alt det indimellem.
At finde sin tone of voice kræver en indsats – er du klar?
I mere end 30 år har jeg arbejdet i kundeservicefaget. Som både medarbejder og leder. Jeg har tre uddannelser indenfor psykologi & mental sundhed. Det har jeg nu summet op, og i den forbindelse fået øje på fire egenskaber, som har en helt særlig betydning, når vi taler relationsskabende kommunikation. Dem guider jeg ud fra i dag, uanset hvilket projekt jeg er involveret i.
Jeg hjælper primært ledelser med at få skabt en tone of Voice der skal understøtte det kunderelaterede arbejde i hverdagen.
Når alle i virksomheden forstår og mærker tonen, der skal kommunikeres ud fra, så arbejdes der mere effektivt og selvstændigt.
Du kan forvente at jeg er meget dedikeret, og derfor forventer jeg det samme af jer som kunde. Jeg løser ingen opgaver alene – det skal være i samspil med hele ledelsen.
Hvordan kan jeg hjælpe dig?
Kundeservicetræning
Jeg kommer ud i jeres virksomhed og sidder sammen med medarbejderen eller teamet. Forløb tilpasses efter behov.
Skab den rette tone
Vi skaber den rette tone of Voice ud fra jeres værdier, visioner, strategier, historie. Setuppet kan variere efter behov og ligeledes længden af samarbejdet.
Ledelsessparring
Sparring og rådgivning til leder og ledergruppe. Det kan også være støtte til en personaleder i en kulturændring.
Fx at blive mere kundefokuseret.
Er du nysgerrig efter mere information?
Skriv eller ring til mig med det samme.
Det er uforpligtende og det kan gavne med en afklaring.
Referencer
Vi har brugt Marie Berre i forbindelse med udvikling af den enkelte medarbejders kommunikative evner. Primært ved indgående opkald, mhp. at sikre en ensartet høj service til vores kunder og vikarer.
Vores medarbejdere oplever, at de er blevet bedre til at lytte, og spørge ind til budskabet i den aktuelle samtale. Der opleves også større motivation til at tage de svære samtaler. Vores afdelingsleder Lene Damgaard oplever, at hun har fået gode redskaber til at fastholde den kommunikationsstrategi vi har lagt, og at hver enkelt medarbejder, er blevet mere begejstret for opgaven omkring vores indgående kald.
Der er generelt et meget større udbytte af hver enkelt samtale, fordi medarbejderne er vokset i opgaven.
Lene Hansen
Kvalitetsdirektør og sygeplejerske
SOS VIKAR A/S