KUNDESERVICETRÆNING

Få hjælp til at skabe sunde relationsskabende samtaler, der øger tilfredsheden hos både kunde og medarbejder.

Skræddersyet kommunikation til jeres virksomhed. 

Hver virksomhed er unik, og derfor tilpasser jeg min tilgang til jeres behov. Vi fletter jeres værdier og mål sammen med et professionelt kundeservicesprog, hvilket resulterer i en skræddersyet tone, som I kan integrere i hver kundekontakt. Jeg arbejder med de fire medfødte evner, som er vist nedenfor. De spiller nemlig en aktiv rolle i både den gode og mindre gode samtaler.

Nærvær

Sunde samtaler starter med nærvær. Sluk for distraktioner, åbn dit hjerte og vær til stede i øjeblikket. Når vi er nærværende, åbner vi døren til dybere forbindelse og ægte dialog.

Lytning

Lytning er nøglen til forståelse. Tag dig tid til at høre, ikke kun med ørerne, men med hjertet. Aktiv lytning skaber en bro mellem mennesker og åbner op for en dialog, der bygger på respekt og forståelse.

Nysgerrighed

Nysgerrighed er brændstof for en berigende samtale. Stil spørgsmål, del tanker og vær åben for at udforske andres perspektiver. I nysgerrighedens verden finder vi værdifulde nuancer, der beriger vores dialoger.

Hjælpsomhed

En sund samtale er ikke kun ord, det er handling. Vær hjælpsom, tilbyd støtte og vis medmenneskelighed. Gennem hjælpsomhed skaber vi en atmosfære, hvor alle føler sig set, hørt og støttet.

Hvem kan få glæde af kundeservice-træning?

Alle der betjener kunder i sin forretning ♡ Uanset om det er per telefon eller i det fysiske møde, så er træning gavnligt og udviklende for de ansatte. Det er nemlig rigtig svært at observere sig selv, og derfor er det hjælpsomt med en ekstern coach, som både har erfaring og et “ude-fra-ind” blik på den servicekultur I har. 

Jeg hjælper alle størrelser af virksomheder. Ingen er for små eller store til at blive dygtigere og mere præcise i sin kommunikation. Hver virksomhed har sit eget behov, og derfor arbejder vi sammen om at finde lige netop den løsning og træning, som passer til jer.

.

Det siger kunderne

Mine sessioner gennem de sidste 2 år med Marie har:

  • Løftet min samtale- og kommunikationsevner.
  • Øget min arbejdsglæde
  • Hjulpet mig med at overkomme udfordringer og erstatte dem med nye motiverende alternativer.
  • Skabt en større forståelse for virksomhedens mål, vision og retning.
  • Hjulpet med at forstå og respektere forskelligheder og styrker ved hinanden.
Susan Overkær Piil

Bookingkonsulent

I coachingforløbet med Marie, har jeg fået hjælp til at kontrollere min vejrtrækning.

Dette har hjulpet på mit stemmeniveau, som fremstod meget skingert til at starte med, og som i dag lyder roligt/afbalanceret.

Vejrtrækningen har også medvirket til at blive i det som er svært.

I forløbet har jeg modtaget mange redskaber til at besvare opkald korrekt og tage styringen i kaldene.

VI har i fællesskab snakket om de gode/mindre gode elementer og jeg har opdaget hvor stor betydning meget få ændringer har.

Anja Johansen Schou

Administrativ medarbejder